HUOM!!!Tämä on nyt valmis ja ketjuna(pariton määrä osallistujia,niin siksi) lähtee paketteja seuraavasti:

Miika antaa HannaHemulille joka Murmeliinille joka Ruutille joka Samuelille joka Ronjalle joka Elinalle joka Joonalle joka Reetalle joka mulle minä Roosalle ja Roosa Miikalle:)

Laitan osoite ym:ta tietoja meilitsi kunhan ehdin...tähän vaan jo tiedoksi että näin paketit liikkuu...mukavaa Ystävän päivä vaihtoa ihan jokaiselle=)

Ajattelin,että mitähän minä voisin ideoida tänne;niin tuli mieleen tuo ystävänpäivä 14.2.08!!
Silloin olisi kiva saada paketti,eikös=))
((HUOM!Mahdollisten väärinkäytösten ENNALTAehkäisemiseksi,otan tähän vaan semmosia joilla on oma BLOGI!!Blogilaisen lapset toki käy osallistua myöskin))
Elikkäs aikaa tähän ilmottautumiseen on TAMMIKUU ja helmikuun 3pv. arvon parit ja sitten ilmottelen osoitteita kun vaan kerkeen VIIMM.5.2.08 niin hyvin on aikaa vielä postittaa ylläri!!=)
Pakettiin Ystävä kortti,tietenkin=)voi olla atc tms:kin sekä joku kiva lahja noin 3e:n!!(voi sisältää useammankin asian/jutun/namin...
Osallistutaan innolla muistamaan ylläri ystävää helmikuussa=)
Sitten mulle meiliä,että Ystävä-09 ja oma osoite + blogi nimi ja ossakin halutessaan jos ystävä kurkkii vinkkejä mistä toinen pitää esim.=)HETI kun ilmottaudutte,niin mun ei tarvi kalastella niitä enään myöhemmin,KIITOS!!=)