Laitan joulukalenterit meillekkin,itse teen kaikille lapsilleni,joten päätin nyt tänä jouluna koittaa saadaanko me aikuisetkin kalenterit=)Toivottavasti nämä täyttyy.

Meille käy mikä/minkälainen luukku vaan kunhan ajattelet itse että se meille passaa=)Jos teet yhteensä kolme tai enempi luukkua meille,niin sitten lupaan minäkin tehdä myöskin=)

Kaikkien osallistujien kesken arvon pikkusen jouluisen yllärin kun kaikki luukut on kotona=))Arvon voittajat HETI kun luukut on meille tullut=)viimm.1.12,niitten kesken jotka silloin on luukut antanu jo!!

En osaa liittää tähän kuvaa,vaikka meinasin=(

EDIT:TILANNE 17.11.--->Miehen luukut:)minä teen 1 valmis,24-puuttuu,Murmeliini tekee 6,19 ja 23kaikki saatuKIITOS!!,Heidukka 2 ja 3 saatu,KIITOS,Laara 4 ja 7saatuKIITOS...Ruut tekee isilleen luukun 8 tehty=)ja Joona tekee luukun 11tehty=)ja Miika13 tehty KIITOS:)Marjut ottaa luukut 14 ja 16 sekä Ronja luukun 17 saatu,KIITOS Marika tekee luukut 21,22 saatu,KIITOSTaika 20 saatu,KIITOS,Peikkotyttö 9,10,12saatu,KIITOS,Phedra 5,15,18 saatu,KIITOS.

Miehen omasta puuttuu vaan mun 24 luukku enään=)

EDIT:TILANNE 17.11..---->Multa varattu luukut 5,9 ja 24 Murmeliinalle saatu KIITOS,Heidukalle 1,2 ,8 ja 10,17saatu KIITOS .Laaralle 3 ja 4 ,7 saatu KIITOS,... Ruut tekee mulle luukun 6 -puuttuu Joona tekee mulle luukun 18-puuttuu.Ja Miika 19-puuttuu:)Tanja tekee mulle luukut 11,12ja 13-puuttuu...Marjut tekee 14 ja 15 sekä Ronja 16saatu KIITOS Kissanpäiviä tekee luukun 23saatuKIITOS Marika tekee luukut21,22saatu KIITOSTaika 20saatu KIITOS

Puuttuu vielä Tanjalta 11,12 ja 13 +ne jotka lapseni tekee,mutta ne jo työn alla=)

Jihuu mun kalenteri täysi,Kiitos kaikille ja muistakaa arvonta,joka 1.12 ja kaikki joilta olen luukut saanu osallistuu siihen=D