1.Minä sain Heidukalta leimakuvan,paperikukkia ja nauhan,KIITOS!Mies sai multa kynttiläsetin...Ruut Hepan,Miika Gorillan ja Joona kaipaamansa Matias Koskisen musa dvd:n=)

2.Minä Heidukalta askartelukivaa,KIITOS!Mies sai Heisukalta karkkeja,KIITOS kaikille lapsille oli tänään lyijykynä hauskalla hahmolla=)

3.Minä Heidukalta askartelujuttuja,ihania,KIITOS ja mies sai karkkeja 5 heidiltä,KIITOS!Lapset sai eilen tarra arkit(pojat)Ruut sai nilkkakorun:)

4.Minä Laaralta askartelukivaa,ihaniaKIITOS mies Laaralta karkkeja 4 KIITOS ja Ruut bratzin,Joona Mangneetteja ja Miika mopon=)

5.Minä sain ihania kortteja murmeliinalta sekä miljoonan alun kera suklaan=)KIITOS Mies sai Phedralta lakirtsipatukan,KIITOS...kaikki kolme lastamme sai pikkukirjaset=)

6.Mies sain murmeliinalta huulirasvan,KIITOS,minä sain Joonalta kyniä KIITOS ja Joona sai hämähäkin,Miika sai kynttilän ja Ruut huulikiillon=)

7.Minä laaralta paljon askartelujuttuja,KIITOS!Ja mies Heidukalta karkkeja muutaman,KIITOS!Joona sai kapteenikoukun koukun=)Miika viikinki kypäran ja Ruut sai hevosriipuksen

8.Minä sain askissa kukkasia Heidukalta KIITOSja Mies sai teetä Ruutilta ja kaikki muksut sai pitkikset=)KIITOS

9.Minä sain Murmeliinalta kivan joulupukkimukinKIITOS Mies sai väkeviä karkkeja Peikkotytöltä,KIITOS ja Ruut balleriina koristeen,Joona sai pikkudinon ja Miika pikkupupun=)